Thursday, April 14, 2016

Vištiena su medumi, imbieru ir laimu


Šeštadienį buvome pas mano tėvus ir pastebėjau, kad mano mažiui žiauriai patinka mano brolio kambarys. Jo kambarys nieko ypatingai neišsiskiria, kambarys kaip kambarys, vyriškai paprastas. Bet kai pažvelgiau į mažiaus veidą supratau, kad jam ten labai gera.  Tada supratau, kad man irgi labai patinka mano brolio kambarys. Nesvarbu kur jis bebūtu, nes per laiką jo dislokacija keitėsi ne kartą, mane visada traukė jo kambarys. Ir nepagalvokite, kad tai tiesiog vyresnio brolio kambario žavesys, nes mano brolis 7 metais už mane jaunesnis. Kai įžengdavau į tą kambarį atsidurdavau lyg paraleliniam pasaulyje ir jausdavausi lyg bučiau savo vietoje (ir žinote, atsirasdavo jausmas "kas viskas bus gerai").
Vaikystėje kai jis sapnuodavo košmarus, miegodavau jo kambaryje, kad jam nebūtų baisu. Vėliau kai ateidavau pas jį kai aš negalėdavau užmigti ar šiaip kamuodavo kas nors ir mes arba žiūrėdavome teliką iki išnaktų arba pasakodavome istorijas.
Kai buvau nėščia tai labai daug laiko praleisdavau brolio kambaryje. Kaskart kai atvažiuodavau pas tėvus vos ne iškarto eidavau į brolio kambarį. Galbūt aš jam ir trukdydavau (įsivaizduokit nėščia sese kur vis sėdi tavo kambaryje lyg tai būtų jos rūmai). Bet jis niekad nesiskųsdavo (bent jau man). O man iš ten tiesiog nesinorėjo išeiti.

Man tas kambarys tai mano "išėjimas", vieta kur as ir esu ir dingstu. Toks va psichoterapeutiškas kambarys. Dauguma žmonių galvoja, kad virtuvė - tai mano kambarys, mano erdvė, galbūt ir aš pati taip galvojau, bet dabar suprantu, kad dar yra ir TAS brolio kambarys, kuris visada mane trauks ir sustatys viską į vietas.







Vištiena su medumi, imbieru ir laimu



  • 4 vištienos ketvirčiai
  • 2 v.š. balzaminio acto
  • 1 v.š. medaus
  • 1/3 stiklinės tarkuoto imbiero
  • 1/2 a.š. harisa prieskonių
  • 2 a.š. garam masala
  • 1,5 a.š. maltos kalendros
  • 1 a.š. malto kumino
  • 1/2 a.š. kajeno pipirų
  • 1-1,5 v.š. druskos
  • 1 a.š. sutraiškytų juodųjų pipirų
  • 3,5 a.š. nutarkuotos su smulkia tarka laimo žievelės (be baltos dalies)
  • 2 a.š. cukraus
  • keletas skiltelių laimų


Įkaitinkite orkaitę iki 200 C. Patepkite aliejumi kepimo indą. 
Dubenyje sumaišykite actą, medų, imbierą, harisą, garam masala, kalendrą, kuminą, kajeno pipirus, druską, juodus pipirus, 3 a.š.  laimų žievelės. Subadykite vištienos ketvirčius su šakute ir įdėkite į dubenį su mišiniu, sumaišykite. Sumaišykite cukrų su likusiu 1/2 a.š. laimo žievelės. 
Įdėkite vištieną į kepimo indą,  uždenkite dangčiu ir pašaukite į orkaitę. Kepkite apie valandą. Atidenkite dangtį, pabarstykite cukrumi ir kepkite dar apie 10 min., kol vištienąaapskrus.  Pateikite su laimo skiltelėmis. Skanaus.





Įkvėpimas: Food and Wine annual cookbook 2015


No comments:

Post a Comment